El proper dilluns 11 de Maig de 2009, els estudiants de Magisteri Educació Primària, de la Universitat de Girona, realitzarem una videoconferència en la qual es farà un breu resum sobre els clips d’animació que hem realitzat.
Utilitzant la nostra temàtica “aprèn del cinema” pretenem que als alumnes s’apropin i coneguin els premis Goya que es celebren cada any. Aprofitant aquesta activitat, hem cregut oportú afegir una síntesi del nostre vídeo educatiu.
El nostre clip va relacionat amb la temàtica que hem tractat al llarg del curs, és a dir, el cinema. Molts de vosaltres heu sentit a parlar dels Oscar, veritat? són els premis cinematogràfics atorgats anualment cada mes de febrer per l’acadèmia de les arts i les ciències cinematogràfiques a “Los Ángeles”, California.
Tot i així, el clip realitzat tracta sobre els premis Goya; uns guardons atorgats de forma anual per l’acadèmia de les arts i les ciències cinematogràfiques d’Espanya, la finalitat és premiar als millors professionals en cada una de les diferents especialitats del sector. La cerimònia d’entrega sol ser cap a finals de gener i segueix l’esquema dels Premis Oscar.
El clip mostra una síntesi de la cerimònia on hem representat tres personatges de plastilina: en José Corbacho, la Penélope Cruz i en Pedro Almodòvar.
De fet, al llarg de la cerimònia el presentador és José Corbacho, al mateix que va presentar els Premis al 2009; és a dir, fa uns quatre mesos.
Així doncs, hem simulat l’entrega de premis centrant-nos en dues categories, la de millor actriu i el millor director.
CLIP:http://http://www.youtube.com/watch?v=wiHcavjjZ4g
Utilitzant la nostra temàtica “aprèn del cinema” pretenem que als alumnes s’apropin i coneguin els premis Goya que es celebren cada any. Aprofitant aquesta activitat, hem cregut oportú afegir una síntesi del nostre vídeo educatiu.
El nostre clip va relacionat amb la temàtica que hem tractat al llarg del curs, és a dir, el cinema. Molts de vosaltres heu sentit a parlar dels Oscar, veritat? són els premis cinematogràfics atorgats anualment cada mes de febrer per l’acadèmia de les arts i les ciències cinematogràfiques a “Los Ángeles”, California.
Tot i així, el clip realitzat tracta sobre els premis Goya; uns guardons atorgats de forma anual per l’acadèmia de les arts i les ciències cinematogràfiques d’Espanya, la finalitat és premiar als millors professionals en cada una de les diferents especialitats del sector. La cerimònia d’entrega sol ser cap a finals de gener i segueix l’esquema dels Premis Oscar.
El clip mostra una síntesi de la cerimònia on hem representat tres personatges de plastilina: en José Corbacho, la Penélope Cruz i en Pedro Almodòvar.
De fet, al llarg de la cerimònia el presentador és José Corbacho, al mateix que va presentar els Premis al 2009; és a dir, fa uns quatre mesos.
Així doncs, hem simulat l’entrega de premis centrant-nos en dues categories, la de millor actriu i el millor director.
CLIP:http://http://www.youtube.com/watch?v=wiHcavjjZ4g
Som l'Aina i la Laia,
ResponEliminaestà molt bé el clip però pel nostre gust no gaire adéu!