dilluns, 23 de març del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquest bloc està adreçat a tots aquells professors que els interessi ensenyar quelcom del cinema als seus alumnes, sobretot aquells que estiguin cursant cicle superior. La intenció és aportar idees innovadores i útils que ens dirigeixin cap a una millor educació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada