skip to main | skip to sidebar

APRÈN DEL CINEMA!

Aquest bloc està adreçat a tots aquells professors que els interessi ensenyar quelcom del cinema als seus alumnes, sobretot aquells que estiguin cursant cicle superior. La intenció és aportar idees innovadores i útils que ens dirigeixin cap a una millor educació.

dilluns, 23 de març del 2009

Publicat per Anònim a 4:07:00

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Webs d'interès

  • El rebost del Cinescola
  • Portal educatiu: edu365
  • Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya

Etiquetes

  • activitat
  • animació
  • cercador
  • clip educatiu
  • Conflictes
  • fantàstic
  • festival
  • film
  • interdiscipliar
  • Malaltia
  • Portal
  • presentació

Arxiu del blog

  • ▼  2009 (19)
    • ►  de maig (13)
    • ►  d’abril (1)
    • ▼  de març (5)
      • A BEAUTIFUL MIND (una mente maravillosa)
      • UN PUENTE HACIA TERABITHIA
      • Sense títol
      • CUARTA PLANTA
      • LA CLASE

Contribuïdors

  • Josep JA
  • Sóc l'Eva Miquel i Cos.
  • Ànnia