
Avui us volem presentar un webquest molt interessant sobre Harry Potter. Aquest va adreçat a nens de Cicle Superior, i per tant, ens toca d'aprop. L'adreça és la següent: http://www.xtec.es/~nalart/webquestHarryPotter/inici.htm, tot i que nosaltres hi hem accedit a través de http://www.xtec.es/recursos/webquests/.
Aquest webquest l'hem trobat molt oportú pel nostre bloc ja que età centrat en una sèrie de pel·lícules (Harry Potter), famoses entre els nens i nenes, i per tant, va de cinema.
A més a més, les activitats són molt complertes. En primer lloc, perquè els fan treballar en grups i dividir-se les feines, tasca que considerem molt important. També ens agrada perquè són activitats molt variades i interdisciplinars.
Ells mateixos es poden autoavaluar i això és molt important per fomentar la responsabilitat i l'exigència quan es treballa dins d'un grup.
Al principi de les activitats ells poden tenir en compte i investigar els seus coneixements previs i per tant, al final, entre tots, poden veure si realment han aprés coses noves i sabent més que al principi.
És una activitat molt motivadora pels nens i didàctica al mateix temps.
Aquesta activitat em sembla molt positiva per a l'aprenentatge ja que els nens aprendran embolcallats de la diversió que proporciona en Harry Potter. Conseqüentment, com que els nens estaran més contents, també estaran més motivats per a l'aprenentatge i el seguiment d'activitats que proporciona aquesta webquest.
ResponElimina